catwomanblogg

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Malin - 16 november 2011 05:46

Egentligen ska man se på att det inte händer mycket som positivt. För mycket som händer är ju negativt. Inte är det något positivt med Södertälje SK i hockeyn. Laget som jag tänkte skulle vinna serien. Inte är det så positivt med Hammarby i handbollen. Å andra sidan kan man ju säga att där händer inte mycket egentligen. Och vad händer i AIK och Djurgården när det gäller hockeyn. Där händer ingenting och det är förstås positivt.
Vad händer i mitt liv då. Inte mycket alls, men i kväll ska jag ut och ha roligt. Fast är det så positivt. Dyrt och oftast huvudvärk dagen efter. Positivt - sovmorgon. Slutfacit blir nog att om det inte händer mycket så är det positivt eller ska det vara tvärtom.... 


Presentation


Jag är en helt vanlig tjej 20+. En katt delar lägenhet med mig. Gillar att läsa böcker och en lugn kväll på krogen. I sportväg gillar jag framför allt bandy och fotboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor i Fokus

Bloggar

Andra länkar

Gästboken

Besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards